Byggetilladelse
Da vi pr. 1. juni 2026 er overgået til en selvstændig forening, skal byggeansøgninger ikke længere sendes til Odense Havelodsselskab, men via Byg & Miljø.
Send en mail til bestyrelsen vedrørende dit byggeri, så vi kan holde styr på i hvilke haver der bygges, og søg derefter tilladelse til byggeri via linket herunder.
